close

Especially for you
特別獻給你

I wanna let you know what I was going through
我要讓你明白我所經歷的事

All the time we were apart
我倆分開的時候

I thought of you
我想念著你
You were in my heart
你一直在我心中

My love never changed
我的愛永遠不會變

I still feel the same
我始終有著一樣的感覺


Especially for you
特別獻給你

I wanna tell you I was feeling that way too
我想告訴你我也有相同的感受

And if dreams were wings, you know
你知道嗎?如果夢有翅膀
I would have flown to you
我一定飛向你

To be where you are
到你在的地方

No matter how far
不論有多遠

And now that I'm next to you
如今我就在你身旁

No more dreaming about tomorrow
不再夢見明天

Forget the loneliness and the sorrow
忘記寂寞與憂傷

I've got to say
我必須說

It's all because of you
這都是因為你

And now we're back together, together
如今我倆再度聚首
I wanna show you my heart is oh so true
我要讓你看見我的真心

And all the love I have is

我所擁有的愛
Especially for you
是特別要獻給你的


Especially for you
特別獻給你

I wanna tell you, you mean all the world to me
我要告訴你,你是我的全世界

How I'm certain that our love was meant to be
我相信我倆的愛就是如此
You changed my life
你改變了我的人生

You showed me the way
指引我方向

And now that I'm next to you
如今我就在你身旁


I've waited long enough to find you
為了找到你,我已等待許久

I wanna put all the hurt behind you
我絕不讓你受傷害

And I wanna bring out all the love inside you,
我要發揚你心中全部的愛



You were in my heart
你在我心中

My love never changed
我的愛永遠不會變


No more dreaming about tomorrow
不再夢見明日

Forget the loneliness and the sorrow
忘記寂寞與憂傷

I've got to say
我必須說

It's all because of you
這都是因為你

arrow
arrow
    全站熱搜

    艾曼達 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()