close
When I think back on these times 當我回想起往日時光
And the dreams we left behind 和那些我們遺落的夢想
I will be glad 我總是心存感激
Cause I was blessed to get to have you in my life 因為上天保佑我的人生有你為伴
When I look back on these days 當我回首過往歲月
I will look and see your face 我會仔細端詳你的樣子
You were right there for me 你總是在我身邊

In my dreams 在我夢中
I always see your soul above the sky 我總是看見你的靈魂在雲天之上
In my heart 在我心底
There always be a place for you 總是有個讓你棲息的角落
For all my life 我這一生
I'll keep a part of you with me 我將是你的一部分
And everywhere I am 無論我身在何方
There you'll be 你永遠都在

Well you showed me how it feels 你讓我知道真實的感受
To feel the sky within my reach 讓我伸出手感受那天際
And I always will remember 我會永遠記得
All the strength you gave to me 你賜給我的力量
Your love made me make it through 你的愛帶我度過難關
Oh I owe so much to you 噢!我欠你實在太多
You were right there for me 你總是在我身旁

Cause I always saw in you 因為我總是從你身上看見
My light my strength 我的心靈之光,我的力量
And I want to thank you now for all the ways 無論如何,我想向你致謝
You were right there for me 你總是在我身旁
You were right there for me 你總是在我身旁
For always 此生不渝
arrow
arrow
    全站熱搜

    艾曼達 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()