Breathe Again - Juwita Suwito

Have you wondered how it feels when it’s all over
你是否想過一切結束會是怎樣的感受
Wondered how it feels when you just have to start a new
想過要重新開始又是怎樣的感覺
Never knowing where you’re going
從不知道會往哪去
When you face a brand new day
當面對嶄新的一天
It used to be that way
過去曾是這樣的軌跡
Now I just close my eyes and say
現 在我只閉上雙眼 然後說

*I just want to breathe again
我只不過想再一次呼吸
Learn to face the joy and pain
學習如何面對快樂和痛楚
Discover how to laugh a little , cry a little
找出如何多笑一些,多哭泣一些
Live a little more
多活出自己 一些
I just wanna face today
我只想活在今天
Forget about the worse of yesterday
遺忘昨天所有傷悲
Maybe if I hope a little Try a little more
也 許我多期盼一些 多嘗試一些
I’ll breathe again
我就能再次真實地呼吸

Starting out again is never easy
重新出發從來就不是件容易的事
Disappointments come and go but life still moves on
沮喪來來去去 但人生依然繼續
With a bit of luck
擁有那麼 一點運氣
It’s a brand new start
就會是個嶄新的開始
That might just work my way
說不定那就是適合我的方式
No need to walk away
不需要逃避
Don’t want to live on life replay
不再活在過往的重覆裡

Things will work out fine
事 情自然會迎刃而解
If you can find the courage to look past the night
只要你能找 到度過今夜的勇氣
To see the break of dawn
就會看見明日的破曉曙光
arrow
arrow
    全站熱搜

    艾曼達 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()