close
Though we've got to say Good-Bye
For the Summer
Darling, I promise you this
I'll send you all my love
Everyday in a letter
Sealed with a kiss

Yes it's gonna be cold, lonely summer
But I'll fill the emptiness
I'll send you all my dreams
Everyday in a letter
Sealed with a kiss

I'll see you in the sunlight
I'll hear your voice everywhere
I'll run to tenderly hold you
But, darlin' you won't be there

I don't wanna say Good-Bye
For the summer
Knowing the love we'll miss
Oh, let us make a pledge
To meet in September
And seal with a kiss

----------------------------------------------------------------------------------------------------

我們在夏季互道再見
但親愛的 我答應你
我將每天把我的愛裝進信封
用吻封緘 然後寄給你

想想那將是一個寒冷寂寞的夏季

但是我將把我所有的夢培育進信封
寄給你以填補我的空虛
用吻封緘

明媚的日子與你相見
無論何處一聽到你的聲音
我將奔跑出來溫柔地擁抱你
但是親愛的你沒有出現

我不想說夏日不再相見
知道嗎我們會懷念這份愛
噢 讓我們共同發誓
九月相見 以吻封緘

------------------------------------------------------------------------------

感謝同學提供給我這首歌
那天無意中聽到他在哼
雖然旋律我是很熟悉的
但是我從不知道歌名和內容
所以吵著他把MP3拿來借我COPY
雖然歌詞看來有些感傷 但是旋律很輕快
對應著現在即將離開的心情
我的心也在說--I don't want to say good-bye for the summer

~翻譯來自網路搜尋~

arrow
arrow
    全站熱搜

    艾曼達 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()