I can see the pain living in your eyes
And I know how hard you tried
You deserve to have so much more
I can feel your heart and I sympathize
And I'll never criticize all you've ever meant to my life

I don't want to let you down
I don't want to lead you on
I don't want to hold you back
From where you might belong

You would never ask me why
My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself than to ever make you cry
There's nothing left to say but goodbye

You deserve the chance at the kind of love
I'm not sure I'm worthy of
Losing you is painful to me

You would never ask me why
My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself than to ever make you cry
There's nothing left to try
Though it's gonna hurt us both
There's no other way than to say goodbye
You'll always be my baby

我看得見你眼中的痛楚
我也曉得你曾努力嘗試
你應該得到這許多
我能感同身受,心有所憫
你在我生命中的意義,我絕不多做評斷

我不想讓你失望
不想帶領你走
我不想挽回你
從你歸屬的地方

你從來不問我原因
我的內心充滿矯飾
我不能再活在謊言中
我寧願傷害自己,也不願讓你哭泣
除了再見,還能說什麼

你該擁有愛的機會
我不確定自己是否值得
但我知道失去你我是苦不堪言的

你從來不問我原因
我的內心充滿偽裝
我不能再活在謊言中
我寧願傷害自己,也不願讓你哭泣
已沒有機會可以再試了
雖然這將會傷害我倆
除了說再見,別無他路

但你永遠都是我的寶貝

------------------------------------------------------------------------

一直很喜歡Air Supply
除了瑪丹娜 他們是我第一個主動購買專輯的外國歌手
即使以前常聽不懂他們在唱什麼
因為自己英文爛到爆
可是我仍喜歡反覆聽他們的音樂
剩下5個夜晚在奧克蘭了
最近最常對朋友說的就是保重,byebye
好像我從來紐西蘭就不停的在說這些吧
只不過差別是這次的對象是我自己
一切的一切都會印在我心上不會抹去
紐西蘭是我第一個正式踏出國門的國家
第一次自己單獨生活了一年的地方
很多很多的第一次 都將成為往後的回憶
但現在,除了再見,我們沒有別的可以再多說了......

arrow
arrow
    全站熱搜

    艾曼達 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()