close
My heart, says we've got something real

Can I trust the way I feel

'Cause my heart's been fooled before

Am I just seeing what to see

Or, is it true, could you really be



Something to have and hold

With my heart and soul

I need to know, before I fall in love

Someone who'll stay around

Through all my ups and downs

Please tell me now, before I fall in love



I'm at the point of no return

So afraid of getting bumed

But I want to take a change

Please, give me a reason to believe

Say, that you're the one, that you'll always be



It's been so hard for me to give my heart away

But I would give my everything ,

just to here you say(you're)


我的心告訴我 這次是真的了

我能相信嗎

來自一顆曾經受創的心的感覺

會不會又只是我的幻想

還是真的 也許真的是你



讓我用我的心 我的靈魂

把你緊緊擁抱 熱情環繞

墜入情網之前 請告訴我

你永遠不會離開我

不管經歷高潮或低谷

在我真的墜入情網之前 告訴我



我已愛你到無法自拔

卻又怕再次受傷

可是我真的想再試試

就給我一個理由去相信吧

告訴我 你就是我的 直到永遠



一向很難給出我的心

可是我願意付出全部

只要能聽你說……

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

無意中聽到這首歌...

竟然是李玟唱的...還是新娘百分百的歌

我都不知道....很好聽的說


arrow
arrow
    全站熱搜

    艾曼達 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()