close
Wise men say only fools rush in

But I can't help falling in love with you

Shall I stay, would it be a sin

If I can't help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea

Darling so it goes

Some things are meant to be

Take my hand, take my whole life too

For I can't help falling in love with you

----------------------------------------------------------------------------------

智者說:只有傻子才會一頭栽進去

但我就是無法自拔的與你墜入愛河

我該留下來嗎?這樣有罪嗎?

如果我無可救藥的愛上你

就像河水理所當然會流向海洋

親愛的,順其自然吧

有些事情就是這樣

握住我的手,也握住我的一生

因為我已無法自拔的愛上你
arrow
arrow
    全站熱搜

    艾曼達 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()